گلایه همسر شهید مطهری از رئیس سازمان عقیدتی سیاسی بسیج



خانم «روحانی»، همسر استاد شهید مطهری، نسبت به اظهارات اخیر حجت الاسلام علی رضایی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی بسیج درباره علی مطهری ابراز تاسف و شگفتی کرد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: اینکه درمسائل سیاسی اختلاف نظر باشد و کسی از موضع دیگران از جمله فرزندان من انتقاد کند امری طبیعی است، اما آنچه باعث تعجب من شد این بود که رئیس سازمان عقیدتی سیاسی بسیج که باید در لباس روحانیت و بسیج بیش از هر کس دیگر صداقت و انصاف را رعایت کند در پاسخ به یک سوال مغرضانه، چنین القا کرده است که آقای علی مطهری یا دیگر فرزندان من با ولایت فقیه مشکل دارند.

حجت الاسلام علی رضایی روز گذشته در تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت شهادت شهید مطهری در سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به خبرنگاری درباره دیدگاه های علی مطهری گفت:معتقدیم آقای علی مطهری در مسیری که از آن توقع می رفت با عزت طی کند، دچار مسائلی شد و باید پاسخگو باشد.

همسر شهید مطهری در این زمینه اضافه کرده است:این یک جفای بزرگ به شهید مطهری و بیت ماست و اصرار به دور کردن افراد از اطراف رهبر عزیزمان هنر نیست. ایشان با این سخن دشمنان را بی نهایت خوشحال کرد. من فرزندان خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسم و از ارادت خالصانه آنان به رهبر بزرگوار بیش از هر کسی آگاهم.

وی تصریح کرد:ایشان گفته‌اند به همین دلیل امسال بسیجیان فقط با من به عنوان همسر شهید مطهری دیدار می کنند و نه با فرزندان. گرچه اینگونه جملات تفرقه افکنانه مانع از آن نمی شود که من و فرزندانم مانند همیشه با دل و جان پذیرای خواهران و برادران عزیز بسیجی باشیم - و به دیدار با آنان افتخار می کنیم - اما پذیرش شخص ایشان در منزل شهید مطهری منوط به عذرخواهی ایشان خواهد بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا